NUTRITIQ

Obchodné podmienky

OBCHODNÉ PODMIENKY

 

I.  Prevádzkovateľom (poskytovateľom) služby na webovej stránke Nutritiq je BitLance, s.r.o., so sídlom Fedinova 22, 851 01 Bratislava, IČO: 47 325 810, zápis v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, odd. Sro, vložka č. 90719/B (ďalej len „poskytovateľ“ alebo „BitLance“).

II.  Objednávateľom (užívateľom) služieb poskytovateľa je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá užíva webovú stránku Nutritiq akýmkoľvek spôsobom.

III.  Tieto obchodné podmienky sa vzťahujú na celý obsah a používanie tejto webovej stránky pod doménovým menom www.nutritiq.sk a nutritiq.sk (ďalej len "webová stránka" alebo "webová stránka Nutritiq"), používanie služieb Nutritiq („služby Nutritiq“) a na akúkoľvek e-mailovú alebo telefonickú komunikáciu medzi poskytovateľom a užívateľom.

IV.  Používaním tejto webovej stránky súhlasíte s týmito obchodnými podmienkami bez ohľadu na to, či od poskytovateľa nakupujete akékoľvek služby. Ak s týmito podmienkami nesúhlasíte, prosím nenavštevujte webovú stránku Nutritiq.

 

OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

 

K niektorým častiam webovej stránky Nutritiq je možné pristupovať bez toho, aby sa na nej užívateľ zaregistroval. Pri registrácii u nás vyžadujeme ako minimálnu informáciu e-mailovú adresu a heslo. Prečítajte si naše Podmienky ochrany osobných údajov a získajte viac informácií o tom ako ukladáme a spracúvame vaše osobné údaje.

 

POPIS SLUŽBY

I.  Poskytovateľ prevádzkuje webovú stránku, ktorá umožňuje registrovaným užívateľom za podmienok stanovených v týchto podmienkach prístup k službám poskytovateľa. Služby poskytované poskytovateľom prostredníctvom webovej stránky zahŕňajú poskytnutie prístupu k obsahu, ktorý nie je spoplatnený a k prémiovému obsahu v spoplatnených častiach webovej stránky poskytovateľa, a to po zaplatení členského poplatku užívateľom a za podmienok stanovených v týchto podmienkach.

II.  Tieto podmienky predstavujú návrh poskytovateľa na uzavretie zmluvy v zmysle § 43a zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov určený užívateľovi. Zadaním požadovaných registračných údajov na stránke www.nutritiq.sk a prijatím podmienok poskytovania služieb prijme užívateľ návrh poskytovateľa v zmysle § 43c Občianskeho zákonníka, čím medzi poskytovateľom a užívateľom dôjde k uzavretiu zmluvy o poskytovaní služieb v zmysle týchto podmienok (ďalej len „zmluva“).

III.  Užívateľ, ktorý je registrovaný, je oprávnený s využitím svojich prihlasovacích údajov využívať služby z akéhokoľvek vhodného zariadenia, ktoré má prístup na internet a umožňuje prehliadanie webových stránok.

IV.  Užívateľovi sú služby poskytované po úhrade členského poplatku na bankový účet poskytovateľa. Na základe predchádzajúceho súhlasu užívateľa je užívateľ oprávnený platiť poplatky vopred na ďalšie obdobie formou pravidelných platieb spočívajúcich v automatickom odpísaní sumy poplatku z účtu užívateľa poskytovateľom.

 

POPLATKY A PLATBY ZA POSKYTOVANÉ SLUŽBY

 

I.  Aby mal užívateľ prístup k všetkým službám vrátane spoplatnenej časti webovej stránky Nutritiq musí uhradiť poskytovateľovi členský poplatok stanovený v aktuálnom cenníku poskytovateľa podľa vybraného členského plánu zverejneného webovej stránke Nutritiq. Všetky poplatky a ceny sú stanovené v mene euro vrátane DPH.

II.  Členský poplatok môže byť uhradený prostredníctvom služieb internet banking-u, platobných alebo kreditných kariet, prevodom z bankového účtu alebo iným spôsobom umožneným poskytovateľom.

III.  Členský poplatok a platobné podmienky je poskytovateľ oprávnený kedykoľvek zmeniť. O tejto zmene budete informovaný vopred e-mailom, ktorý ste nám poskytli alebo zverejnením aktualizovaného cenníka na webovej stránke Nutritiq. Akékoľvek zmeny nadobudnú účinnosť okamžite po zverejnení na webovej stránke.

IV.  Užívateľ súhlasí s automatickým platením poplatku bez potreby osobitnej autorizácie platby zo strany držiteľa platobnej karty a pod. Spôsob platby s automatickým platením poplatku sa stanovuje na dobu neurčitú, s tým, že užívateľ ho môže kedykoľvek zmeniť prípadne zrušiť v rámci funkcionalít svojho účtu na webovej stránke. Frekvencia automatického platenia poplatkov bude korešpondovať s predplateným členstvom (mesačne/štvrťročne/ročne), a to v súlade s aktuálnym cenníkom poskytovateľa. Užívateľ zároveň berie na vedomie, že číslo platobnej karty poskytovateľ nebude uchovávať. Užívateľ výslovne súhlasí s automatickým obnovovaním poskytovania služieb vždy na predplatené obdobie za poplatok stanovený poskytovateľom v čase obnovenia.

 

ZRUŠENIE ČLENSTVA UŽÍVATEĽOM

 

Svoje členstvo alebo akúkoľvek službu zakúpenú na webovej stránke Nutritiq je užívateľ oprávnený kedykoľvek zrušiť, a to zrušením na webovej stránke Nutritiq alebo kontaktovaním zákazníckej podpory Nutritiq. Zrušenie nadobudne účinnosť od začiatku mesiaca / štvrťroka/ roka nasledujúceho po mesiaci / štvrťroku/ roku, v ktorom bolo členstvo užívateľom zrušené. Za už začatý mesiac / štvrťrok/ rok užívateľ nemá nárok na vrátenie platby.

 

ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

 

Užívateľ si je vedomý a výslovne súhlasí so začatím vyššie uvedených služieb pred uplynutím zákonnej lehoty na odstúpenie od zmluvy a vyhlasuje, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy a podmienok (§ 7 ods. 6 písm. l) zákona č. 102/2014 Z. z.: „Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy.“).

 

DUŠEVNÉ VLASTNÍCTVO A AUTORSKÉ PRÁVA

 

Webová stránka a služby Nutritiq sú chránené autorskými právami a inými zákonmi o duševnom vlastníctve a jej užívaním súhlasíte s ich dodržiavaním. Celý obsah tejto webovej stránky a súvisiace služby sú vlastníctvom poskytovateľa. Bez výslovného súhlasu poskytovateľa nie je povolené kopírovať, analyzovať alebo napodobňovať žiadnu časť webovej stránky Nutritiq, ani kopírovať ani napodobňovať dizajn tejto webovej stránky Nutritiq. V prípade porušenia je poskytovateľ oprávnený požadovať okamžité upustenie od zasahovania do tohto práva a požadovať náhradu škody spôsobenú týmto neoprávneným konaním.

 

ZODPOVEDNOSŤ, ZÁRUKY A SPÔSOB REKLAMÁCIE

 

I.  Poskytovateľ sa usiluje zabezpečiť, aby bol materiál zverejnený na webovej stránke Nutritiq, čo najviac aktuálny a presný, avšak poskytovateľ, ani akákoľvek iná strana (či už je alebo nie je zapojená do vytvárania, udržiavania alebo poskytovania služieb na tejto webovej stránke) vrátane partnerov poskytovateľa, pridružených spoločností a zamestnancov poskytovateľa, nenesú žiadnu zodpovednosť a nedávajú žiadne záruky za správnosť, aktuálnosť a presnosť údajov uvedených na webovej stránke Nutritiq, tieto majú len informatívny charakter a nie sú odporúčaním. Ďalej nenesú zodpovednosť za akékoľvek škody alebo ujmy (vrátane akýchkoľvek nepriamych škôd alebo ujm, ako napr. strata dobrého mena, strata dát, strata príjmu, poškodenie zdravia, poškodenie softvéru a hardvéru, vírus z tejto webovej stránky alebo z ktorejkoľvek prepojenej webovej stránky) spôsobené Vám alebo tretej strane na základe použitia tejto webovej stránky, služieb alebo akejkoľvek webovej stránky prepojenej na webovú stránku Nutritiq.

II.  Poskytovateľ tiež nenesie žiadnu zodpovednosť a nedáva žiadne záruky za nepretržité alebo bezchybné fungovanie webovej stránky Nutritiq a za odkazy na iné webové stránky.

III.  Webová stránka Nutritiq je obvykle k dispozícii 24 hodín denne. Zodpovednosť poskytovateľa v prípadoch prerušenia alebo obmedzenia poskytovania služieb na webovej stránke Nutritiq, z dôvodov na strane poskytovateľa je voči užívateľovi obmedzená len na povinnosť poskytovateľa obnoviť ich poskytovanie. Túto povinnosť poskytovateľ nemá v prípade úplného zastavenia poskytovania služieb na webovej stránke.

IV.  Užívateľ je oprávnený reklamovať vady služby u poskytovateľa v lehote 14 dní odo dňa výskytu príslušnej vady, a to e-mailom na e-mailovej adrese info@nutritiq.sk alebo poštou na adrese sídla našej spoločnosti. V reklamácii je užívateľ povinný presne špecifikovať v čom spočíva reklamovaná vada a zároveň uviesť časové obdobie počas ktorého sa vada vyskytla. Reklamácia užívateľa sa považuje za opodstatnenú, ak dôjde k výpadku systému a poskytovanie služieb bude prerušené na viac ako 48 po sebe nasledujúcich hodín.

V.  Poskytovateľ je povinný doručiť užívateľovi potvrdenie o uplatnení reklamácie. Ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie; potvrdenie o uplatnení reklamácie sa nemusí doručovať, ak užívateľ má možnosť preukázať uplatnenie reklamácie iným spôsobom.

VI.  V prípade, ak je reklamácia užívateľa opodstatnená, poskytovateľ poskytne užívateľovi zľavu formou predĺženia poskytovania služieb o dobu, počas ktorej užívateľovi služby neboli poskytované, t.j. nemal v dôsledku vád prístup k spoplatnenému obsahu webovej stránky. O vybavení reklamácie podľa predchádzajúcej vety je poskytovateľ povinný užívateľa informovať.

VII.  Akékoľvek žiadosti o vrátenie peňazí za členstvo budú spracovávané individuálne, pričom suma, ktorá má byť vrátená, bude vypočítavaná nasledovným spôsobom: počet zostávajúcich predplatených dní vydelený celkovým počtom predplatených dní a sumou zaplatenou za predplatené obdobie.

 

PREPOJENIA NA WEBOVÉ STRÁNKY TRETÍCH OSÔB

 

Prepojenia na webové stránky tretích osôb, nachádzajúce sa na webovej stránke Nutritiq, sú poskytované výlučne pre Vaše pohodlie. Poskytovateľ nezodpovedá za obsah alebo dostupnosť webových stránok tretích osôb, ani ich žiadnym spôsobom nekontroluje. Vstupom na akékoľvek webové stránky tretích strán prepojené s webovou stránkou Nutritiq opúšťate webové prostredie poskytovateľa.

 

OBMEDZENIA A ZÁKAZY

 

Na webovej stránke Nutritiq je prísne zakázané vykonávať nasledujúce činnosti:

· pokusy o preniknutie do iných používateľských účtov alebo ich zneužitie,

· hacknutie alebo akýkoľvek pokus o útok, poškodenie alebo prienik do webovej stránky Nutritiq,

· kopírovanie akýchkoľvek častí webovej stránky Nutritiq, javascriptu alebo iných kódov,

· predaj alebo pokus o predaj služieb Nutritiq tretím stranám,

· spamovanie našich komunikačných kanálov,

· používanie prehľadávačov alebo iných automatizovaných techník na sťahovanie / ukladanie obsahu webovej stránky Nutritiq,

· pokusy o napodobnenie alebo spätnú analýzu webovej stránky Nutritiq,

· uverejňovanie nevhodného obsahu (sexuálneho, násilného) na webovej stránke Nutritiq,

· hrubá alebo násilná komunikácia so zamestnancami Nutritiq.

 

ZABLOKOVANIE ÚČTU

 

I.  Užívateľ berie na vedomie, že v prípade porušenia týchto obchodných podmienok zo strany užívateľa, je poskytovateľ oprávnený odstrániť obsah užívateľa, okamžite dočasne prerušiť a/alebo natrvalo zastaviť poskytovanie služieb a/alebo natrvalo zrušiť účet užívateľa a/alebo zablokovať prístup užívateľa k službám Nutritiq, a to aj bez predchádzajúceho upozornenia. Poskytovateľ tak môže urobiť najmä, ale nie len:

· ak zistí porušenie zákonov a právnych noriem SR a Európskej únie užívateľom,

· ak zistí podvodné správanie užívateľa alebo akýkoľvek pokus o zneužitie účtu a iné poškodzovanie poskytovateľa alebo iných užívateľov,

· ak užívateľ zverejnení nevhodný obsah (sexuálny, násilný a pod.) kdekoľvek na webovej stránke poskytovateľa.

II.  Poskytovateľ si vyhradzuje právo okamžite zablokovať účet užívateľa, ak zistí pokus o prienik alebo iné zneužitie webovej stránky a taktiež ak zistí akýkoľvek druh spamového správania zo strany užívateľa vrátane spamovania našich komunikačných kanálov.

III.  Poskytovateľ si vyhradzuje právo dočasne zablokovať účet užívateľa, ak zdroj podozrivého správania nie je zrejmý, v takom prípade je užívateľ oprávnený kontaktovať poskytovateľa a požiadať o odblokovanie účtu. Je na zvážení poskytovateľa, či účet užívateľa znova odblokuje.

IV.  Ak bude účet z dôvodu porušenia obchodných podmienok užívateľovi zablokovaný, končí dňom takéhoto zablokovania účtu automaticky platnosť a účinnosť zmluvného vzťahu medzi poskytovateľom a užívateľom, ako aj jeho registrácia, pričom nárok poskytovateľa na náhradu škody tým nie je dotknutý.

V.  Ak užívateľ zaplatil za členstvo a jeho účet bol zablokovaný z dôvodu porušenia obchodných podmienok, užívateľ nemá nárok na vrátenie členského poplatku. Užívateľ je oprávnený kontaktovať poskytovateľa a požiadať o vrátenie členského poplatku, ktoré bude poskytovateľ posudzovať individuálne a je na jeho zvážení, či alikvotnú časť členského poplatku užívateľovi vráti.

 

VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

 

Rozhodné právo

 

Právne vzťahy medzi poskytovateľom a užívateľom sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky. Akýkoľvek spor, ktorý vznikne medzi poskytovateľom a užívateľom sa bude riešiť pred vecne a miestne príslušným súdom v Slovenskej republike. Zároveň akékoľvek reklamácie užívateľov v postavení spotrebiteľov budú vybavované v zmysle zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v platnom znení. Reklamáciu je potrebné uplatniť písomne na adrese poskytovateľa.

 

Alternatívne riešenie sporov

 

I.  Účelom tohto bodu obchodných podmienok je informovať užívateľa, ktorý je spotrebiteľ, o možnosti a podmienkach alternatívneho riešenia sporov medzi poskytovateľom a užívateľom.

II.  Alternatívnym riešením sporu je postup subjektu alternatívneho riešenia sporov, ktorého cieľom je dosiahnutie zmierlivého vyriešenia sporu medzi jeho stranami. Užívateľ môže svoj spor s poskytovateľom riešiť prostredníctvom alternatívneho riešenia sporov.

III.  Orgánom alternatívneho riešenia sporov je v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov Slovenská obchodná inšpekcia, na ktorú sa môže užívateľ obrátiť.

IV.  Užívateľ sa môže o podmienkach a platforme alternatívneho riešenia sporov informovať na: http://www.soi.sk/sk/Alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi.

V.  Užívateľ môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

Zmena obchodných podmienok

 

I.  Poskytovateľ je oprávnený tieto obchodné podmienky kedykoľvek zmeniť. O tejto zmene budete informovaný vopred e-mailom, ktorý ste nám poskytli alebo zverejnením aktualizovaného znenia obchodných podmienok na webovej stránke Nutritiq. Ak najneskôr do 14 dní odo dňa zverejnenia oznámenia o zmenách obchodných podmienok výslovne písomne nevyjadríte svoj nesúhlas s týmito zmenami, považujú sa zmeny za odsúhlasené a sú voči Vám účinné dňom účinnosti zmeny.

II.  Zmluvu s poskytovateľom máte právo vypovedať do 14 dní odo dňa oznámenia o zmenách obchodných podmienok, a to písomne formou doporučeného listu. V takomto prípade zmluva zaniká okamihom doručenia písomného oznámenia na adresu poskytovateľa.

 

Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť od 01.09.2019